السبت، 22 نوفمبر 2014

زوجى العزيز .... كلمه على جنب لو سمحت !!



  • زوجى العزيز ﻻم تعرف ان مش كل حاجة ﻻزم اعملها لو حدى اعرف اانا شركا ف كل حاجة ف البيت و اﻻوﻻد مش بقولك ساعجنى ف البيت ﻻ سمح الله لكن كمان متتقللش من الى بعملو ﻻنو مش قوليل انت متعرفش انا طول النهار ف اية ما بين تنظيف و توضيب و مزاكرة و غسيل و مكواة و اكل و شرب و المفترسة (المواعين الله يلعنها ) اعرف ان هدومك و مبتترصش ف الوﻻب لوحدها و جزمك و شبشبك مش عرفين سكتهم لوحديهم انا الى بعمل دة و اعرف ان البنطلون لما تسيبو مقطو ف الغسيل و تلبسو تانى يوم متخيط و نظيف و مكوى هو معتمدش على نفسو ف دة و اﻻوﻻد منجحوش لوحديهم نجحو من نبحة صوتى و تعبى ف تسميع و مزاكرة اةةةةةةة اقولك اية الى بعملو مش اققل ملى بتعملو الفرق انك بتعملو بﻻة و انا بعملو جوة انا و انت و احد انا و انت بنكمل بعض فاعلم يا نصى اﻻخر اانى ﻻ احيا بدونك و انت ﻻ تحيا بدونى لكن لية صعب نتقابل زى شريط القطار لو اتقبلنا تحصل كواارس سيب المركب زى مهيا مشيا بس ايدك معايا و النى عوزين زقة 

  • #المفروسة ام دهب رحاااااااااااب

Share:

هناك تعليق واحد:

  1. الفرق انه بيعمل ده مقابل فلوس وانا باعمله ببلاش

    ردحذف

© يوميات زوجه مفروسه All rights reserved | Designed by Blogger Templates